Del denne histore, vælg din platform!

Afsnit 35: Den Agile Podcast: Hvor blev kunden af på den agile rejse?

Den Agile Podcast har vokseværk! I dette afsnit byder vi nemlig velkommen til to spritnye medlemmer af teamet omkring Den Agile Podcast. Vi har Sidse Stausholm og Morten Ankjær med i studiet for første gang og vi bliver udfordret for fulde gardiner.

Sidse, der kommer med en baggrund fra blandt andet Design Thinking og involvering af brugere i udviklingsprocesser, undrer sig højlydt over, hvor kunden er blevet af, i de “Agile” rejser hun har stiftet bekendtskab med.

Dagens emne

Stefan & Morten må indse, at de kan relatere sig til den udfordring Sidse taler ind i, på tværs af de mange agile transformationer, de har stiftet bekendtskab med. Sammen udfolder vi emnet, dykker ned i årsagerne bag og fremhæver flere ting man skal være opmærksom på, hvis man vil sikre, at ens agile rejse resulterer i glade og involverede brugere.

Hvor blev slutbrugeren/kunden/bestilleren af på rejsen? Det kan være svært at se, hvor og hvordan de forsvandt. Det tager vi hul på at gennemskue i dagens podcast.

Når du har lyttet til afsnittet, vil du:

– Have en bedre forståelse for, hvad der kan medvirke til og forklare, at slutbrugeren ikke er i centrum af jeres agile rejse

– Vide, hvad man skal være opmærksom på, for at få slutbrugeren mere i fokus, på den agile rejse

– Kende de to nye medlemmer af teamet omkring Den Agile Podcast

Vi høres ved 

👉 Skriv til os på podcast@ugilic.dk – Feedback og forslag modtages med åbne arme

👉 Læs The Case of the Missing Customer – shorturl.at/mpzAN

👉 Læs Why Leading Agile Teams are Obsessed with their Customers – shorturl.at/ksuN7

👉 Find podcasten i din favorit podcast-app eller på ugilic.dk/podcast

👉 Link op med dine værter på Linkedin:

– Sidse Stausholm – www.linkedin.com/in/sidsestausholm/

– Morten Ankjær – www.linkedin.com/in/ankjer/

– Stefan Lenskjold Grønbek – www.linkedin.com/in/lenskjold/

Leave A Comment